Kundeservice: 70228860      Dansk service og dansk garanti    Fragt kun 39.00 DKK. Fri fragt fra 500 kr. *  

   

Varta Lygter

 

Tilbehør til Robotplæneklip Knive til havetraktor Havetraktor-reservedele

 
 
 
Feedback
  • Læs alle anmeldelser
  • Køberne siger:
  • 5 af 5
    Khawar M.:
    Fantastisk hurtigt levering på en dag A+++++++
  • 4 af 5
    Thomas J.:
    Har hentet en kniv til min Husqvarna Plænetraktor, den virker fint igen. Tak for hurtig hjælp og man kan hente det hos jer.
  • 5 af 5
    ukendt u.:
    Meget God
  • 5 af 5
    Karsten K.:
    Virkelig god service. God vejledning og info undervejs. Dygtig og kompetent medarbejder.
  • 5 af 5
    Ukendt U.:
    Hurtig ekspedition, bestilte mandag kl 15 og fik pakken af GLS tirsdag kl 9.

PowerBatteri til Robotstøvsuger iRobot Roomba i7

PowerBatteri til Robotstøvsuger iRobot Roomba i7
For at sikre varen passer anbefaler vi, at sammenligne billeder og modelnumre med dit gamle produkt. Samt produktets specifikationer.
849,00 DKK Inkl. 25% Moms Forsendelsesomkostninger
På lager & umiddelbart tilgængelig
Leveringstid 1-4 dage

14,4V 6800mAh/97,9Wh Li-Ion - Genopladelig Sort 139,16mm x 51,38mm x 50,50mm Powery

 Personlige oplysninger
DK cardmastercardvisamaestroJCBEAN-fakturaMobilePayBankoverførsel
Levering med
GLS:  
gls

Produktbeskrivelse

14,4V6800mAh/97,9WhLi-Ion - GenopladeligSort139,16mm x 51,38mm x 50,50mmPowery

Bemærkninger vedrørende den mulige "Fejl 23"-meddelelse, der kan opstå ved udskiftning af et nyt batteri på Roomba i7:
1. Kontrol af forbindelsen til APP'en:
- Sørg for, at den mobile APP er forbundet med din Roomba i7.
- "Fejl 23" bør ikke forekomme, når APP'en er aktivt forbundet til enheden.
2. Fjernelse/udskiftning af batteriet:
- Hvis APP'en er lukket eller frakoblet Roomba i7, kan "Error 23" vises, når batteriet fjernes og derefter udskiftes med et nyt batteri.
- For at undgå dette problem anbefaler vi kraftigt, at du sørger for, at APP'en er godt forbundet til enheden, før du udskifter batteriet.
3. Løsninger, når "Fejl 23" opstår:
- Hvis "Fejl 23" opstår efter isætning/udskiftning af batteriet, skal du lukke APP'en.
- Fjern derefter batteriet (igen) fra enheden.
- Tryk derefter på robotstøvsugerens startknap i 10 sekunder.
- Sæt derefter batteriet i igen
- Vent på, at enheden starter automatisk.
- Til sidst skal du åbne den mobile APP for at tilslutte enheden igen.


Lagervarer leveres fra 1-4 hverdage med GLS.
Alle priser er inkl. Moms. Ingen gebyrer. 14 dages fuld returret.

Reklamationsret: Mangel eller defekt afhænger dog af om der er tale om en en fejl på produktet,
der var til stede på købstidspunktet. Nogle gange skyldes fejl slid, forkert brug eller måske et hændeligt uheld,
der udsætter produktet for noget det ikke er designet eller beregnet til i f.t. almindelig og gennemsnitlig anvendelse.
Sørg derfor altid for, at kontrollere om produktet passer.
Kontakt evt. kundeservice eller besøg producentens hjemmeside for yderligere information.

Spørgsmål om et produkt.

For yderligere information se venligst vores Batteri FAQ Skulle du ikke finde svaret, kan du stille os et spørgsmål her.

* Nødvendig information

captcha code change


Bemærk venligst vores privatlivspolitik

Downloade information.


Datenblatt   Datablad


Download Adobe Reader
til toppen | til bunden